18 Ocak 2016 Pazartesi

Mia Sheridan - Leo Kitap Yorumu


Selam. Yine yeniden ben. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben iyiyim. 15 tatili verimli okuyarak geçirmeye çalışıyorum. Fazla uzatmadan kitaba geçmek istiyorum. Girişlerimin berbat olduğunun farkındayım bu arada.

Mia Sheridan'a olan aşkımı nasıl anlatırım bilmiyorum. Başka Dilde Aşk ile gönlümün efendisi oldu. Başka Dilde Aşk benim favorilerimin favorisi. İkinci kitabı Leo çıkar çıkmaz alınacaklar listemin başına oturdu. Eh bu kadar övüp bekletmek olmaz dedim ve hemen başladım tabi. Bir günde bitti. Bende sıcağı sıcağına yorum girmek istedim. 



Evie ve Leo koruyucu aileleri sayesinde tanışmışlar. Başta arkadaş olsalar da sonradan bu yerini aşka bırakmış. Leo evlat ediniliyor ve taşınması gerekiyor. Bu yüzden Evie ile birbirlerine söz veriyorlar. Bağlantıyı asla koparmayacaklar ve on sekiz yaşına geldiklerinde birlikte bir hayat kuracaklar. Ancak Leo gidiyor ve bağlantıları kesiliyor. Sekiz yıl boyunca hiçbir şekilde ileşimleri olmuyor. Evie ise Leo'yu gerçekten sevmesine rağmen onu geçmişte bırakmanın en iyisi olacağına karar veriyor. Bir gün biri tarafından takip edildiğini farkediyor ama bu öyle gizlice takip etme değil. Adam onu alenen takip ediyor. Saklanam ihtiyacı görmüyor. Bir gün Evie onun karşısına çıkıyor ve adamla aralarında inanılmaz bir çekim olduğunu farkediyor. Adam ona Leo'nun öldüğünü ama hastanedeyken Evie'yi kontrol etmesi için onu gönderdiğini söylüyor. Adamımız Jake Madsen. Aralarındaki bariz çekime karşı koyamayıp çok kısa sürede bir ilişkiye başlıyorlar ancak ortaya çıkan gerçekler ve araya giren kişiler ile bu ilişkiyi devam ettirebilirler mi? Yalanların üzerine bir aşk kurulabilir mi? Bu soruların cevabı kitapta. 
Ben olayı en başta çözdüm ki bence okuyan herkes baştan çözecek. Bu kitabın okunabilirliğini benim için azaltmadı. 
Kitapta inanılmaz derecede cinsellik vardı. Bir ara Gözlerindeki Canavar'a bağladı. Dedim ne oluyor? Ama sonradan toparladı ve yazar kendi çizgisine döndü. Normalde kitapları biribirine benzetmekten hoşlanmam ama bence ortalarında herkes bir an için benzetmiştir. Neyse bunu geçiyorum. 
Kitap hem geçmişte Evie ve Leo'yu hem şimdiki zamanda Evie ve Jake'i anlatıyor. Söylenebilecek fazla bir şey yok aslında. Benim için yine güzel bir kitaptı. Ben Mia Sheridan kitaplarındaki aşkların naif bir yönünün olmasını seviyorum. Erkeklerin kötü çocuk, kadınların ezik büzük olmamasını seviyorum. Evie'de gerçekten inanılmaz güçlü, nazik, düşünceli bir karakterdi. Jake'i pek sevmedim ama sonda öğrendiğimiz şeylerden sonra birazcık daha anlayışlı bakabildim ona. Benim için dört puanlık bir kitaptı. Bu kadar çok cinsellik olmasa dört buçuk olabilirdi. Ama beş değildi çünkü Başka Dilde Aşk ile boy ölçüşemez diye süşünüyorum. Umarım yazarın diğer kitapları da bir an önce çevrilir. 
Eğer yetişkin içerik sizi rahatsız etmiyorsa tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder