5 Aralık 2015 Cumartesi

Stephanie Perkins - Lola ve Komşu Çocuk

Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Aralık ayı benim için güzel başladı. Bol bol kitap okuyorum. Aralığın sonunda finallerim başlıyor bu nedenle benim için aralık rahatlığı ayın onuna kadar. Ayın onundan sonra tam gaz ders moduna giriyorum. O yüzden dolu dolu geçiriyorum günlerimi. Tam gaz ders demişken benim pek ders çalıştığım söylenemez. Ben herşeyi kenara itip saatlerce ders çalışabilenlerden olmadım hiç. Bir yanda müzik, bir yanda instagram, elimde notlar.. Böyle ara ara bakarak ders çalışırım. Her neyse geçelim asıl konumuza. 


Lola ve Komşu Çocuk'u yorumlayacağım bugün size. Önce konusundan bahsetmem gerekirse. Lola modaya değil kostümlere inanan, annesi ve babası evsiz insanlar olduğu ve bir bebeğin sorumluluğunu alamayacakları için dayısı Nathan ve onun erkek arkadaşı Andy ile yaşayan bir kız. Rock'çı sevgilisi Max ve en yakın arkadaşı ile huzurlu bir hayatı varken yan evlerine gitmeden önce Lola'nın kalbini çok kırmış olan Bell ikizleri'nin yeniden taşınması ile Lola'nın hayatı karışıyor. Cricket ve Calliope Bell.
Aslında kitap en kısa haliyle bir kızın farklı kostümler içinde kendisini bulmasını ve doğru insanla gerçek aşkı arayışını anlatıyor. 
Andy ve Nathan nasıl tatlı insanlardı anlatamam. Bir ara 'Max İki babayla uğraşmak zor.' tarzında bir şeyler söylemişti. Max'e kitap boyunca hak verip sevdiğim tek kısımdı. Max'ten nefret ediyorum. Doğal olarak. 
Kitapta Anna and the French Kiss kitabından Anna ve St.Claire da geçiyordu. Sanırım Yabancı seriyi bitirince Anna'yı basacakmış. İnanılmaz mutlu olurum. 
Daha fazla dağıtmadan toparlıyorum. Eğer içinde badboy olmayan, farklı karakterlere sahip bir genç yetişkin kitabı arıyorsanız bu kitabı okuyun.
Sanırım bu şu ana kadar yaptığım en kötü kitap yorumum oldu. Neden bilmiyorum ama öyle hissettim. :(
Yılın son ayı hepiniz için musmutlu geçsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder