13 Aralık 2015 Pazar

Sophie Kinsella - Bir Alışveişkoliğin İtirafları (Alışverişkolik Serisi #1)

Photo from icinde.kitap.sakli

Herkese merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugünkü ikinci kitap yorumuma hemen başlıyorum. 
Sophie Kinsella benim Pasaklı Tanrıça kitabı ile tanıştığım daha sonra Numaran Bende Var ve Audrey'yi Bulmak kitapları ile devam eden favori yazarlarımdan biri. Alışverişkolik Serisi ise benim hep çekinerek yaklaştığım bir seri idi. Bunun sebebi mağaza isimlerinden fazla bahsediyorsa beni sıkar düşüncesi. Ama iyiki okumuşum çünkü hiçbir yerinde sıkılmadım.
Sonu beni mutlu etmedi ama devam kitabında benim istediğim olabilir. İnanıyorum. Her neyse kitabın konusuna gelecek olursak Becky Bloomwood parasal mevzulardan zerre anlamayan gerekli gereksiz (Benim için gereksiz. Onun için bir Prada Çanta bu dünyadaki en gerekli şey.) her şeyi alan ve en son kendini borç batağında bulup bankalardan kaçmaya çalışan bir kız. Suze ise Becky'nin hem en yakın arkadaşı hem de ev arkadaşı. -Keşke Suze gibi bir arkadaşım olsa.- Becky gerçekten neredeyse her konuda facia denecek kadar beceriksiz. Bir gün bir konferansa katılmak için işten çıkıyor ve yolda giderken Denny and George mağazasının vitrininde indirim yazısını görüyor. Becky durur mu dalıyor mağazaya ve muhteşem bir şal beğeniyor. Kasaya gittiğinde ise kredi kartını masasının üzerinde unuttuğunu fark ediyor. Kasiyer kıza şalı ayırttırıyor ve konferansa katılmak için Başarılı Bilişim'e gidiyor. Burada Luke ile bir şekilde konuşuyor ve ondan şalı alabilmek için eksik olan yirmi doları alıyor. Ve evet Luke daha sonra teyzem hasta ve ona alıyorum diye aldığı şalı Becky'nin üstünde görüyor. Hahahah. Neyse konu kısaca bu aslında. Çok anlatılabilecek bir şey yok çünkü giriş kitabı ve net bir sonu yok. 
Becky inanılmaz yalanlar atıyor. gerek bankaya, gerek ailesine. Bazen bundan dolayı ona kızsam da aslında iyi niyetli olduğunu bildiğim için çok da kızamıyorum. Neyse genel olarak konusu bir kızın nasıl kendi hayatını yoluna koyup, kendi çizgisini belirleyebilmesi. Olgunlaşması ve hayatını rayına koyması. 
Sophie'den beklediğim gibi güzel bir kitaptı. Kahkaha atmadım ama bir çok yerde gülümsedim. Akıcı, eğlenceli bir kitaptı. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder