15 Temmuz 2015 Çarşamba

Abbı Glınes - Tehlikeli Temas Kitap Yorumu


Herkese merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bu gün size normalde pek okumadığım bir tarzda olan bir kitapla geldim. Eren abinin videosunu izlemiştim. Çok çok beğenmişti. Hatta Rush ile Travis'i karşilaştıranlar olmuş. Bu merakımı uyandırdı çünkü Travis benim uzun zamandır bir numaram. Merak edenlere Rush benim için Travis'i geçemedi. Herneyse kitabın konusuna gelirsek ikiz kardeşinin ölümünden sonra babalarının da onları terk etmesi sonucu hayatta sadece annesiyle kalan Blaire elinde bulunan her şeyi annesi için feda etmiştir ama malesef annesi vefat etmiştir. O da hayatında kalan tek insan olan babasından yardım ister. Babası onu yaşadığı eve çağırır ama kızını karşılayacak kadar saygısı olmadığı için eşiyle birlikte Paris'e gider. Blaire Alabama'dan kalkıp Rosemary Sahiline gelir. Eve girdiğinde parti olduğunu görür ve sonrasında Rush'ı görür. Rush ukala, şımarık çocuğun tekidir ama inanılmaz bir cazibesi vardır. Aynı zamanda kızlara pislik gibi davranır. Blaire evde istenmediğini anladığında kamyonetine geri döner. Sadece kamyoneti, silahı ve yirmi doları vardır. Daha sonra Rush'ın vicdanlı tarafında denk gelir ve Rush ona merdiven altında küçücük bir oda verir. Blaire mutlu olur çünkü en azından güvenli bir yerdedir. Blaire ve Rush aynı evde yaşamaya başlarlar. Bu sırada Blaire Rush'ı birçok kez basar. Havuzda, kanepede vb. Blaire yanlış olduğunu bilse de Rush'ın çekimine karşı koyamaz. Genel olarak konu bu. Blaire benim şu zamana kadar okuduğum en güçlü, gururlu, karakterli kız. Hiçbirşeyden şikayet etmeyip elindekilerle yetinen ve öyle ağlayıp zırlayan bir kız değil. Blaire idolümsün. :) Rush ise yine sevdiğim bir karakter oldu. Bad boy havalarının altında aslında ilgili, tatlı biri var. Bir de Nan var. Rush'ın kız kardeşi. Tam dayaklık. Onu hiç sevmedim. Blaire'ın babasını da hiç sevmedim. Adamın sevilecek hiçbir yanı yok. Daha fazla uzatmak istemiyorum. Kitap gerçekten güzeldi. Sonunda orya çıkan olaylardan dolayı ikinci kitabı merak ediyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yorumda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder