16 Mayıs 2015 Cumartesi

Merve Akıncı - Senli Kitap Yorumu


Herkese merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben az önce Senli'yi bitirdim ve karmakarışık bir ruh hali içindeyim. Önce sonunu anlamakta zorlu çeksem de sonunda çözdüm yani sanırım çözdüm. Spoiler olarak anladığım sonu aşağıya yazacağım okuyanlar doğru anlamış mıyım diye bana söylerse sevinirim. 

Kitap Bahar'ın ağzından Karan'a duyduğu saplantılı aşkı anlatıyor. Bahar fazlasıyla takıntılı bir karakter. Karan ise melankolinin dibine vurmuş bir karakter. Bazı yerlerde Karan'a bazı yerlerde Bahar'a çok sinir oldum. 
Kitap geçitlerden oluşuyor. Sevdim mi? Sanırım sevdim. Sonunu anlamakta gerçekten zorluk çeksem de özellikle Karan'ın Bahar'a doğum günü için yazdığı notta kendimi kaybettim. 
Söylemeden geçemeyeceğim Müptela yayınlarının hazırladığı ayraca bayıldım. 

Yorumum çok içime sinmedi ama nasıl anlatacağımı da bilemedim. Kusura bakmayın lütfen.



Spoiler!
Benim anladığım son şu şekilde. Birlikteliklerinden sonra Karan Bahar'ı hastaneye götürüyor. Zamanla Bahar iyileşiyor. O saplantılı ruh halinden kurtuluyor. Ondan sonra Karan'dan vazgeçiyor. Karan öldükten sonra da evi yakıyor ve bitiyor. Çok emin olmamakla birlikte ben böyle anladım ve şu var ki Bahar bazı şeyleri abartıyor. Peki Karan normal bir genç mi yoksa bizim Bahar'ın gözünden okuduğumuz kişi mi?

2 yorum:

  1. Merhaba !
    Bloguna ziyaretçi oldum ben seni bekliyorum :)
    http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/
    Bu arada ulaşabileceğim bir gmail hesabın var mı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Buseyakarsk@gmail.com adresinden ulaşabilirsin. :)

      Sil