1 Mayıs 2015 Cuma

Jamie McGuire - Tatlı Sır Kitap Yorumu


Herkese merhabaa. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben bugün yine çok çok çok güzel bir kitabın yorumuyla karşınızdayım. Ayaklı Bela serisine bayılmıştım. Şimdi onun erkek karakteri Travis'in kardeşlerinin anlatıldığı serinin ilk kitabı Tatlı Sır'ı yorumlayacağım. Tatlı Sır Trenton Maddox'un hikayesi. Cami ile Trent uzun zamandır tanışıyorlar. Bir gün Cami sevgilisi T.J. ile buluşmak için California'ya gidecekken işten izin alıyor. Ama T.J. çok önemli bir işinin olduğunu söylüyor. Bu nedenle Cami boş kalıyor. Ev arkadaşıyla birlikte çalıştığı bar olan Red'e gidiyorlar. Trent ilk hamlesini burada yapıyor. Cami zamanla Trent'e karşı bir şeyler hissetmeye başlasa da bunu kabul etmiyor. Sürekli arkadaş olduklarını söylüyor. Birbirleriyle daha çok zaman geçirmeye başlıyorlar. Bu sırada T.J. ile olan ilişkisi iyice bozuluyor. Tabi bu sırada Cami Trent'in kalbini oldukça kırıyor. Neyse işte Ayaklı Bela hayranları biliyorsunuz ki bir Maddox aşık olduğunda o kızı alır. Ve bu da aynen öyle oluyor. Tabi bir de T.J. var. Bence hiç de tatlı bir sır değildi. Öğrendiklerinde doğru düzgün tepki bile vermediler. Orası biraz geçiştirilmiş gibi geldi. O kısmı sevmedim. Ama tabi ki kitabı çok sevdim. Daha fazla yorum yapmak istemiyorum. Alıntılar paylaşacağım. 

Yılbaşı Zamanı

Trenton'un masasına bakınca kızıl saçlının dudaklarının onun dudaklarında olduğunu gördüm. Midem bulandı ve yarım saniye için barın üstünden zıplayıp onu Trenton'un üstünden çekip almayı istedim. Aniden Trenton'ın yüzü burnumun dibinde belirdi. Masaya baktığımı fark edip gülümsedi.
"Daha buraya gelmeden önce Travis'i kafasına takmıştı."
"Hepsi öyleler." dedim rahatlayıp iç çekerken. Tanrı Maddox kardeşlerin ve tıpatıp aynı DNA'larının belasını versin.

Bahsetmeyi unuttuğum küçük bir ayrıntı. Sanki kendi çekiciliği yetmezmiş gibi Trent bir de Olivia adında küçük bir kızla kandırmaya çalışıyor Cami'yi. Şimdi bir alıntı da oradan gelecek.

"Neden nefret ediyorum biliyor musun?"
Trenton'un gözlerinde çaresizlik vardı. "Benden. Biliyorum. Ben sadece... ben bencil, ciddi güven sorunları olan bir geri zekalıyım."
"Doğru."
"Ama ben, yanında küçük bir kız çocuğuyla soğuk havada dışarıda duran, üzgün bencil ve ciddi güven sorunları olan bir geri zekalıyım."  

Maddoxlar belanın kokusunu alabiliyorlardı. En azından öyle görünüyordu, çünkü nerede bir kavga olsa ya başlatan ya da bitiren onlar olurlardı. Genellikle her ikisi de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder