14 Mart 2015 Cumartesi

Katie McGarry - Sınırları Zorlamak Kitap Yorumu


Merhabaa. Nasılsınız? Ben iyiyim. Çok sevdiğim bir kitabı yorumlayacağım bugün size. Öncelikle birkaç ufak şeyden bahsetmek istiyorum. Aspendos yayınları benim yeni tanıştığım bir yayınevi. Ama gerçekten aldığım kitaplarından çok memnun kaldım. Kitaplığıma daha fazla Aspendos kitabı gelmeli. Neyse bu çok gerekli olmayan bilgiden sonra gelelim kitabın konusuna. Echo çok popüler bir kızken bir gün bütün hayatı değişir. Ama Echo başına ne geldiğini hatırlamıyor. Olaydan iki gün sonra hastanede uyanıyor ve kolunda tuhaf yaralar var. Echo okula dönüyor ama hiçbirşey eskisi gibi değil çünkü Echo'da eskisi gibi değil. Çevresindeki herkesi kendinden uzaklaştırıp kabuğuna çekiliyor. Sürekli psikologlara gidiyor. Annesiyle görüşmüyor. Babası ise tuhaf bir adam. Echo'ya hiç sevgi göstermiyor ama sürekli onu en iyisi olması için zorluyor. Echo'nun abisi ise Aires. Echo onu aşırı seviyor ama abisi ölmüş. Neyse Echo'nun çevresi işte böyle. Bir gün okul psikoloğu Bayan Collins Echo'nun Noah'a ders vermesini istiyor. Bu olay da fitili ateşliyor. Konuyu çok güzel anlatamadım çünkü çok karakter ve çok olay var. Benim kitapta en sevdiğim şey karakterler dertsiz tasasız insanlar değiller. Hatta tam tersi ikiside o kadar sorunlu tipler ki.. Ama güzel olan ilgi çeken taraf bu. Noah'ın ailesini kaybettikten sonra sürekli koruyucu ailelerle yaşaması. Haklı olduğu bir durumda haksız gibi görülüp kardeşleriyle görüşmesine izin verilmemesi. Sisteme karşı gelme çabası içinde olması, kardeşlerine olan sevgisi.. Anlatamıyorum ya Echo'yu da Noah'ı da aşırı derecede sevdim ve çok samimi geldi bana kitap. Bence kesinlikle okumalısınız. Kitap bittikten sonra düşündüğüm şey geçmişte yaşayan iki insanın birbirlerini yaralarıyla kabul edip beraber bir gelecek oluşturmalarıydı. Dediğim gibi okuyun pişman olmazsınız. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder