19 Şubat 2015 Perşembe

J.M. Darhower - Gözlerindeki Canavar Kitap Yorumu



Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben şu an bu kitabı nasıl yorumlayacağımı kara kara düşünmekle meşgulüm. Daha çok yeni bir kitap. Buna rağmen çok ses getirdi. Normalde pek bu tarz okumam ama herkes ayılıp bayılınca merak ettim ve aldım. Konusunu yazmıyorum. Çünkü yazamıyorum. Cümleleri bir türlü toparlayamıyorum. Ama en genel anlamda Ignazio Vitale adlı karanlık bir adamın Karissa isimli asıl kızımıza duyduğu aşk üzerine. Ama bu aşk o kadar basit değil yani başlarda basit ama sonradan ortaya çıkan sırlar işleri baya zora sokuyor. Kitabı nasıl bulduğuma gelirsek ben bunu bir kitap turunda gördüm. Güzel alıntılar paylaşmışlardı. Evet kitap güzeldi. Ama benim açımdan açıklanmayan çok şey kaldı. Evet bazı şeyler ortaya çıktı ama bence yeterli değildi. Bu kitapta daha çok şey öğrenmeliydik. Neyse nasılsa ikinci kitapta öğreneceğiz. Şunu söyliyim ben kitaba bayılmadım ama okuduğum için pişman da olmadım. Orta derecede kaldı benim için. Karissa'nın hiçbirşeyi sorgulamaması, Naz'ın hayatına girmeye çalışmaması biraz tuhaftı. Karissa'nın annesi de bir tuhaf. Naz'de tuhaf. Bu kitabın bütün kahramanları neden tuhaf? Sonradan neden öyle olduğunu öğreniyoruz gerçi. Daha fazla birşey söyleyemem çünkü spoiler vermek istemiyorum. Ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki türü erotik olsa da öyle aşırı derecede rahatsız edecek kadar cinsellik yoktu. En azından beni rahatsız etmedi. Yani bu türe soğuk bakanlar ama başlamak isteyenler bu kitaptan başlayabilirler. İşte böyle. Sanırım en kısa yorumum oldu. Kendinize çok iyi bakın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder