5 Mart 2015 Perşembe

Jennifer L. Armentrout - Oniks Kitap Yorumu


Herkese merhaba. Nasılsınız? Bugün size kendisini çok sevdiğim ama kapaklarından nefret ettiğim bir kitabı yorumlayacağım. Şu an bu yazıyı yazarken yukarıda iğrenç kapak resmi duruyor ve ben ona bakmak istemiyorum. :) Obsidiyen'i daha önce yorumlamıştım. Bu yazının altına onun linkini koyarım. Obsidiyen'i okumayanlar için spoiler içerebilir. Ben uyarmış olayım. Bildiğiniz gibi Obsidiyen'de Deamon Katy'i iyileştirdi ve aralarında bağ oluştu. Bu yüzden sürekli yan yana olmalılar. Bu Daemon için kolay olsa da Katy için oldukça zor :) Okula yeni gelen Blake Katy'e ilgi duyuyor. Ama aynı zmaanda Katy'nin ne olduğunu da öğreniyor. Ona yardım edebileceğini, onu eğitebileceğini söylüyor. Katy bunu istiyor çünkü Daemon için zorunluluk olmak istemiyor. Ve eğitim başlıyor. Daemon tabiki Blake ve Katy'i başbaşa bırakmıyor. :) Blake'in eğitim şekli biraz tuhaf. Bu Daemon'u oldukça kızdırıyor. Daemon'la Katy'nin arası açılıyor. Aynı zamanda SD şehirde. Daemon ve Katy'nin bağını öğrenmemeleri gerekiyor. İşte böyle gelişiyor olaylar ve bu olaylardan sonra oldukça ilginç şeyler oluyor. Bunları yazamıyorum. Spoiler olmasın. Ama Blake'den nefret ediyorum. Gerçekten. Okuduğunuzda bana hak vereceksiniz. Kitabın çevirisinde sorunlar var ama çok aşırı rahatsız edici değil. Tek beğenmediğim şey buydu.  Neyse yorumum bu kadardı. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder