4 Mart 2015 Çarşamba

Jennifer L. Armentrout - Obsidiyen Kitap Yorumu


Merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben bugün size herkesin okuduğu bir kitabın yorumunu yapacağım. Evet ben Lux serisini yeni okuyorum malesef. Konusuna geçmeden önce şunu söylemeliyim ki ben fantastik okuyan biri olarak ilk defa uzaylılarla ilgili bir kitap okuyorum ve bu çok hoşuma gitti. Tamamen farklı bir dünya. Herşey yeni. Kurtadam, vampir falan daral gelmişti. Bu kitap bana yeni bir heyecan getirdi. Konusuna gelirsek Katy üç yıl önce babasını kaybetmiş annesiyle birlikte Florida'da yaşarken annesinin ani kararıyla tamamen farklı yeni bir kasabaya geliyor. Katy'de blogger ve birsürü olay olmasına rağmen blogunu yada kitaplarını unutmaması onlardan kopmaması çok güzeldi. Yan komşuları Daemon ve Dee. Uzaylılar (Çok şaşırtıcı) :) Dee Katy'e çok iyi davranıyor, çok arkadaş canlısı. Daemon ise tam tersi ilk konuşmalarında tam bir öküz olduğunu belli etti. Ama zamanla biribirlerini tanıyorlar ve Katy onların sırlarını öğreniyor. Ama bir şekilde arkadaşlıkları devam ediyor. Daemon ve Katy arasında işte birşeyler oluyor. Katy onları oldukları gibi kabul ediyor. Hatta bir yerde onların hayatlarını kurtarıyor. Şimdi konu genel olarak bu. Kitabın konusu çok enteresan değil. Yani kasabaya yeni gelen kız fantastik bir dünyaya atlar falan. Hep aynı şey. Ben farklı olan yanlarından bahsetmek istiyorum. Lux gezegeni Dünya'dan en uzak gezegen ve Arumlar tarafından yok edilmiş. Luxenler ışığın çocukları Arumlar ise karanlığın çocukları. Aşk üçgenleri dörtgenleri beşgenleri yok. En azından ilk kitapta yok ve bu güzel.Uzaylı ışığı denen bir şey var bunu okuduğunuzda anlarsanız daha eğlenceli olur sizin için. İşte böyle. Kitabı genel olarak beğendim ama daha ilk kitap ve tanışma gibi birşeydi. Serinin diğer kitaplarını daha çok beğeneceğime eminim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder