15 Mart 2015 Pazar

Chelsea M. Cameron - En Sevdiğim Hatam Kitap Yorumu


Merhabaa. Nasılsınız? Bugün size yine çok beğendiğim bir kitabı yorumlayacağım. Kitabın konusu hakkında hiçbir fikrim yoktu aldığımda. Sadece arka kapak yazısını okudum ve hoşuma gitti. Kitabımızın asıl karakterleri Taylor ve Hunter. Önce tanışmalarından bahsetmek istiyorum. Taylor yurtta kalıyor iki kız arkadaşıyla birlikte. Ve bir gün kapıları çalıyor. Taylor açıyor ve karşında yeni oda arkadaşı Hunter var. Tabiki Taylor bunu kabul etmiyor. Ama yapabileceği pek birşey yok. Bu nedenle bir kaç günlüğüne ona katlanıp sonrasında bir şekilde ondan kurtulmaya karar veriyor. Taylor geçmişte yaşadığı bir olay sebebiyle erkeklerden uzak duruyor. Bu olayı bilen tek bir arkadaşı var. O da Megan. Megan'ı sevdim ama birazcık saf gibi geldi. Neyse işte önce Taylor Hunter'dan nefret etse hatta ona yumruk atsa bile zamanla aralarında birşeyler oluyor. Hunter'ın da geçmişinde yaşadığı şeyler var ve geceleri kabul görüyor. Taylor'da görüyor. Neyse işte zamanla araları düzeliyor. Hunter çok güzel yetenekli. Yemek yapıyor, gitar çalıyor. Çok ama çok tatlı şarkılar yazıyor. Aşk üçgenleri olmamasını sevdim. Hunter'ın kuzeni Mase ile Taylor'un oda arkadaşının ilişkisini sevdim. Küçücük odalarına bir ton insanı sığdırıp birlikte yemek yemelerini sevdim. İyi vakit geçirdim. Yorumum bu kadardı. Alıntılar paylaşmak istiyorum biraz da. 

T: "Benden hoşlanmadığını söylemiştin."
H: "Evet, senden hoşlanmıyorum. Saçlarının kokusundan, uyandığımda karşımda seni görmeyi düşünmekten hoşlanmıyorum. Ailemle, özellikle de Harper'la, ne kadar iyi anlaştığından ve seni onlarla yine görmek istediğim gerçeğinden hoşlanmıyorum. Üstelik bir misafir değil, ailenin bir üyesi olarak. Evet, haklısın. Tüm bunlardan kesinlikle hoşlanmıyorum."
T: "Fikrini ne zaman değiştirdin?"
H: "Fikrim hiçbir zaman değişmedi. Bana kapıyı açtığım ve yüzünde o şaşkın ifadeyi gördüğüm andan beri istiyorum seni. Bunu kendime itiraf etmek sadece bir saniyemi aldı. Peki şimdi neden inkar edeyim ki? Neyse o işte. Ve bu asla değişmeyecek."


H: "Ama bu kibar biri olacağım anlamına gelmiyor. Bir pislik olmaya devam edeceğim. Özür dileyip sana çiçekler alan ve tam bir pislik olduğunu söyleyen bir serseri olacağım."
T: "'Çikolata,' dedim"
H: "Ne?"
T: "Özür dilediğinde çikolata almanı tercih ederim."
H: "'Tamam, çikolata.' Gülümsedi. 'Yani bu düşündüğüm şey mi oluyor?'"
T:  "'Hayır. Sadece pislik yaptığında özür dilemek için bana çikolata alacaksın demek oluyor. Ve ben böylece üç yüz kilo olacağım.' Dikkatimi biberlere vermeye çalışıyordum. Hunter'ın ilan ettiği şeyi düşünemiyordum bile. O neyse artık."

T: "Ondan hoşlanmıyorum."
M: "Ondan hoşlanmamaktan hoşlanmıyorsun."
T: "Çifte negatif."
M: "Konuyu değiştirme."

İşte alıntılar da böyleydi. Ben kitabı beğendim. Tavsiye ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder