24 Şubat 2015 Salı

Asude - Pabucumun Ajanı - 2 Kitap Yorumu


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben iyiyim. En sevdiğim yazarlardan birinin kitabını yorumlayacağım. Bu kitabı okumaya başlamadan önce böyle üstüme bir ağırlık çöktü, bir mutsuzdum. Dedim ki gülmeye ihtiyacım var. Pabucumun Ajanı - 1' de kahkahalarla güldüğüm için Pabucumun Ajanı-2'nin de komik olacağını düşündüm ve başladım. Komik miydi? başları evet ama orta ve son bölümlerde baya ağladım. Yani pek yardımcı olmadı. :) Ama kitap bittiğinde 32 diş sırıtıyordum. :) Kitap Pabucumun Ajanı-1'in devamı. Uranüslü Tuna ve Dünyalı Deniz'in aşkına ortak var onlar da Mert ve Yasemin. Ki bayıldım. Öyle böyle değil. Onların bölümlerini okurken kahkaha attım. Yasemin'in olmadık yerlerde uyuyakalması beni bitirdi :) Yani söyleyecek pek bir şey yok aslında. Kitaba bayıldım. Beğenmediğim bir yer yoktu. Eğlenceli vakit geçirmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Tüyap'ta Asude'ye bütün kitaplarını imzalatmak istiyorum. Eğer yazarımız şans eseri bu yazıyı okursa ondan bir ricam var. Tekin ve Rüya'yı okumak istiyorum. Lütfen yazın. :) Neyse daha fazla uzatmayayım. Okuduğunuz için teşekkür ederim.. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize çok iyi bakın. Hoşça kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder