6 Mart 2015 Cuma

Asude- Dikkat! Aşk Çıkabilir Kitap Yorumu



Merhabaa. Nasılsınız? Bugün size çok sevdiğim bir yazarın yine çok sevdiğim bir kitabının yorumunu yapacağım. Asude benim en sevdiğim türk yazarlardan. Hatta en sevdiğim denebilir. Şimdi kitabın konusu şöyle. İlkim Acaroğlu Stanford Üniversitesinde yüksek lisans yapmak isteyen, asosyal, ders notlarıyla mutlu, kocaman gözlükleri ve vasat moda anlayışı ile kendi güzelliğini saklayan asıl kızımız. Martin Turner ise Amerikan Mafyası, aşırı yakışıklı, sert, cool, karanlık adamımız. Martin iş için Türkiye'ye gelir ve kafa dağıtmak için bir bara gider. Orada sarhoş, fazla kendinden geçmiş İlkim'e denk gelir. İlkim'in bara gitmesi ise okulda sağ kolu olduğu Suat Hoca'sı sayesinde olur. Şimdi nasıl hocası mı götürdü diyeceksiniz. Hayır. Sınav sorularının İlkim'de olduğunu bilen okul arkadaşları götürüp içeceğine ilaç atıyorlar. İlkim'le Martin bu şekilde tanışıyorlar. Daha sonra Martin İlkim'in babasıyla iş görüşmesi yapacakken tercüman gelmiyor ve İlkim tercümanlık için odaya girdiğinde ikisi de şok oluyor. Martin düşünce yapısı itibariyle İlkim'in ajan olduğunu düşünüyor ve onu kaçırıyor. İşkence ediyor. Bu arada İlkim'e karşı çekilmesine engel olması gerekiyor. Daha sonra yine birçok olay oluyor. Ve evleniyorlar. İnanabiliyor musunuz? Hayallerinin profesörünü bekleyen İlkim gidip mafyayla evleniyor. Neyse Martin İlkim'le evleniyor ama Amerika'ya gider gitmez ondan kurtulmayı planlıyor. Tabiki öyle birşey olmuyor :) Konumuz bu ama ben biraz da yan karakterlerden bahsetmek istiyorum çünkü çok çok sevdim. Maryson Martin'in kız kardeşi. Çok genç yaşta Seth adlı bir serseriyle evlenmiş ve bir çocukları olmuş. Ki kendisi dünya tatlısı Janet. Mary ve Seth boşanmış ama hala birbirlerine aşıklar. Birbirlerinden sonra kimseyle olmamışlar. Maryson bir avukat ve duvar gibi bir ifade takınabilmesine rağmen Seth'e karşı koyamıyor. Seth ise tamamen ayrı bir dünya. Maryson'a ilk gördüğünde aşık oluyor. Deli gibi kıskanıyor ve acayip sahipleniyor. Kitapta bazı olaylar oluyor ve Seth hepimizin sırıtmasına neden oluyor. Janet ve Martin arasındaki ilişki de çok çok tatlıydı :) Kitabın kapağından da bahsetmek istiyorum. Çok çok güzel. Gerçekten. Üstündeki her bir işaret birilerini temsil ediyor ve gerçekten kapağa bayıldım. Yine çok uzun oldu ama son birşeyden bahsetmek istiyorum. Enteresan ama yan çifti asıl çiftten daha çok sevdim. Bana daha tatlı geldiler. Neyse bu kadar. Daha fazla uzatmıyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder