17 Şubat 2015 Salı

Amy A. Bartol - Kaçınılmaz Kitap Yorumu


Herkese merhaba. Nasılsınız? Bugün size Öngörü Serisi'nin ilk kitabı Kaçınılmaz'ın yorumunu yapacağım. Melek konulu kitapları pek sevmememe rağmen yakın zamanda bu ön yargımı yıktım. Kaçınılmaz da melek temalı bir kitap ama kitabın yarısına kadar ortada melek yok. Yani var da biz bilmiyoruz. Evie üniversiteye yeni başlamış bir kız. Oryantasyon'da Reed'le karşılaşır ve Reed ona tuhaf davranır. Daha sonra birinci sınıflarla birlikte bir yere giderler ve orada Russell'la tanışır. Reed ona yine kötü davranmaya başladığında Russell Evie 'yi korumaya çalışır. Ama Reed zihin kontrolüyle onu gönderir. Evie'yle bir şekilde kavga gibi olsa da konuşurlar. Reed Evie'yi korur ve bir şekilde aralarında bir çekim oluşur. Reed Evie'ye ne olduğunu gösterdiğinde Evie'nin korkup kaçacağını düşünür ama öyle olmaz. Bu arada Russell ve Evie'de yakınlaşır. Evie Russell'la olursa mutlu olacağını bildiği halde Reed'le olmak ister. Russell'ın orada olmasının bir sebebi var. Spoiler olacağı için söyleyemiyorum. Daha sonra asıl macera başlar. Kitabı beğendim güzeldi. Ben Russell'ın tarafındayım. Tamam bazen bende sinir oldum. Kız anlatamam diyor Russell inatla anlat diyor. Ama bence haklı. Yani etrafında tuhaf tuhaf şeyler oluyor sonuçta. Reed biraz tuhaf. Onu da sevdim aslında. Mesela Evie'den uzak dururken aslında düşündüğü şey mantıklı ve doğru geldi. Tabi Evie inatçı keçilik yapıp çocuğun yakasından düşmediği için bu plan gerçekleşmedi ama olsun düşünmesi yeter. Evie'nin yurt arkadaşlarını da sevdim. Evie'nin saf ve şapşal olmaması da güzeldi . Dediğim gibi genel olarak kitabı beğendim. Bahsetmek istediğim son şey ayracı. O nasıl bir ayraç öyle nasıl güzel. Yabancı Yayınlarına teşekkür ederim. Okuduğunuz için teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder