2 Mart 2015 Pazartesi

2015 CNR Kitap Fuarı


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben biraz şaşkınım şu an çünkü ilk defa fuar yazısı yazacağım. Umarım güzel olur :) Neyse başlayalım. Ben fuara dün gittim ve açıkçası biraz şaşırdım. Tüyap'tan sonra çok küçük geldi. Ama bu demek değil ki aradığım kitapları bulamadım. Hepsini buldum hatta tahminimden daha fazla aldım. İndirim oranından bahsetmek gerekirse genellikle %20-25 civarındaydı. Ama çok iyi indirim yapan yayınevleri vardı. Martı gibi. Bir de ufak bir şey var. Ben aldığım kitapların fotoğraflarını çektim ama buraya nasıl koyacağımı bilemedim o yüzden sadece isimlerini yazmak zorunda kaldım. Ama hepsini birden görmek isterseniz twitter'dan paylaşırım. Oradan bakabilirsiniz. Şimdi gelelim kitaplarıma.

Ephesus Yayınları
1. Pabucumun Ajanı - 2 - Asude
2. Dikkat! Aşk Çıkabilir - Asude
3.Ünlü Aşk - Burcu Bahtiyar
4. Gözlerinin Esareti - Jennifer Royce
5. Hiçliğin Kıyısında - J.A. Redmerski
6. Ejderin Aşkı - G.A. Aiken

Dex 
1. Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout
2. Oniks - Jennifer L. Armentrout
3. Opal - Jennifer L. Armentrout
4. Köken - Jennifer L. Armentrout
5. Direniş - Jennifer L. Armentrout

Artemis Yayınları
1. Uyumsuz - Veronica Roth
2. Kuralsız - Veronica Roth
3. Yandaş - Veronica Roth
4. Dört - Veronica Roth
5. Kan ve Yıldızışığı Günleri - Laini Taylor
6. Rüya Ateşi - Karen Marie Moning
7. Gölge Ateşi- Karen Marie Moning

Epsilon Yayınları
1. Yeni Bir Umut - Colleen Hoover
2. Karanlık Ateş - Karen Marie Moning
3. Kan Ateşi - Karen Marie Moning
4. İntikam Ateşi - Karen Marie Moning

Yabancı Yayınları
1. Gözlerindeki Canavar - J.M. Darhower 

Aldığım kitaplar bunlardı. Yorumları zamanla gelecek. Cumartesi günü tekrar fuarı ziyaret edeceğim. Alışveriş için değil ama imza için. Tanışmak görüşmek isteyen olursa yorum bırakabilirsiniz ki çok mutlu olurum :) Bir sonraki yazımda görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder