20 Şubat 2015 Cuma

Kitap Tag

Merhaba. Nasılsınız? Bugün çok eğlenceli bir tag ile karşınızdayım. Öncelikle beni mimleyen Kitap Kavanozu'na çok teşekkür ederim. Şimdi sorulara geçebiliriz :)

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Genellikle odamda okurum. Ama herhangi bir yer de olabilir çok sorun olacağını düşünmüyorum.

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Ayracı tercih ederim.

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?
Genelde bölüm başında durdururum. Ama çok sıkıldıysam herhangi bir yerde de durabilirim.

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
İkisini de yapmam. Kitaba odaklanamıyorum.

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
İkiside değil. İkiside dikkatimi dağıtır.
6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Tek seferde bir kitap

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Evde tabiki daha rahat okuyorum. Ama dışarda da okumaya çalışıyorum.

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Sessizce okunması
9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Sayfa atlamaktan hiç hoşlanmam. Çok netimdir bu konuda. Tek tek okurum.
10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Ciltli tabiki. 
11- Kitap yazıyor musun?
Yazmıyorum ama belki bir gün denerim.

Bu tag'den anladığınız üzere kitap okurken gerçek hayattan soyutlanıyorum. :) Şimdi sırada benim mimlediğim kişiler var.  Tazmanya CanavarıNaz'lı KitaplıkKurtadam Seven Vampir'i mimliyorum. Yaparsanız sevinirim. 

5 yorum:

  1. Mim için çok teşekkürler ama ben yapmıştım :D

    YanıtlaSil
  2. Mim için çok teşekkürler ama ben malesef yapmıştım :) Ama yazıyı düzenleyip mimleyenlere senin adınıda yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Asıl ben teşekkür ederim mim için :)

      Sil
  3. üzerinden kaç gün geçti ve ben yapmayı unutmuşum
    çok özür diliyorum hemen bu hafta içinde bende yapacam bu mimi.En kısa zamandada ben bir tagde seni mimliycem :)

    YanıtlaSil