11 Şubat 2015 Çarşamba

Jamie McGuire - Ayaklı Bela Kitap Yorumu


Selam. Nasılsınız? Ben kötüyüm. Off ya okul neden başlıyor ki :( 40 gündür tatildeyim ama doymadım. Çünkü tatil bu. Yeter bitsin denmez. :) Üniversitedeyim, öğretmenlik okuyorum ama okulu sevmiyorum. Bu ne yaman çelişki? :) Neyse neyse daha fazla içimdeki karamsarlığı buraya aktarmaya gerek yok. Hadi kitap yorumuna geçelim. Bu kitap Tatlı Bela'nın ikinci kitabı. Olaylar aynı. Tatlı Bela'da Abby'i dinledik, Ayaklı Bela'da Travis'i dinliyoruz. Aşık bir erkeğin neler yapabileceğini, neler hissedeceğini okuyoruz. Ben zaten Abby ve Travis ikilisini çok çok seviyorum. Konu açıklamayacağım çünkü ilk kitapla aynı ve yorumun altına ilk kitabın yorumunu bırakırım. Konuya ordan bakabilirsiniz. Ben Tatlı Bela'da Abby'e azıcık küçücük gıcık olmuştum. Bunun sebebi davranışlarıydı. Onun çok gelgitli olduğunu düşünüyorum. Travis daha net daha kararlı ama enteresan bir şekilde ben Tatlı Bela'da daha çok eğlendim. Bu kitabın Sevdiğim özelliği ise Shepley ve Maddox kardeşler hakkında daha çok şey öğrenmem oldu. Ben Travis'in dövüş sahnelerini kendi ağzından daha çok okumak isterdim. Yada mesela Tatlı Bela'da bir bar sahnesi vardı. Shepley ve Travis onlarla dans edenleri arka tarafa götürüp korkutuyorlardı. Ben o sahnede ciddi ciddi kahkaha attım. O sahneyi bir de Travis'in gözünden görmek isterdim. En en çok beğendiğim şeylerden biri de Travis Kitabı'n sonlarına doğru bir sahnede kardeşlerinin hepsinin farklı farklı dövüşmesinden bahsediyor. Bu Hoşuma gitti çünkü bildiğiniz gibi yazar Maddox Braothers diye bir seri yazıyor. Burda kardeşleri çok daha yakından tanıyacağız ve onların dövüşme şekilleri aslında hayatlarının da nasıl olduğuyla ilgili bize bilgi veriyor. Hatta ilk kitabı Trenton Maddox'u anlatan Tatlı Sır. Onu da aldım. Umarım yorumu yakında gelir. Neyse bu kitaba dönecek olursak Travis'in Duyguları bana tam olarak geçti. Ve ve kitabın sonuna bayıldım. Bu kadar güzel bir son olabilir mi? Spoiler olmasın ilk kitabı okumayanlara diye söyleyemiyorum ama o iş Travis'e ne kadar yakışmış öyle. :) Abby'nin yine aklını kullanıp Travis'in işinin ne olduğunu anlayıp ona yardım etmesi falan süperdi. Yani diyecek fazla bir şey yok aslında. Kitaplar güzel. Kesinlikle okuyun.Keyifli vakit geçireceğinize, aşka doyacağınıza emin olabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize çok iyi bakın.
Tatlı Bela yorumum için buraya tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder