12 Ocak 2015 Pazartesi

Sosyal Medya Tag #3



Sosyal Medya Tag

Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben iyiyim. Çünkü Kitap Keyfim beni çok eğlenceli bir tag e mimlemiş. Çok çok teşekkür ediyorum. Tag yapmayı ve yapılan tagleri okumayı çok seviyorum. Şimdi gelelim tag e..

Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap? 


Çevremde çok fazla kitap okuyan insan olmadığı için genellikle kimse şu kitabı oku diye baskı yapmadı. Ama L. A. Weatherly - Melek çok tavsiye edilmişti. Okudum mu daha okumadım ama okuyacağım. :)


Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap?


Öyle bir kitap yok sanırım. 


MySpace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap?


Okuduğum kitapları beğenip beğenmediğimi hatırlıyorum. O yüzden bu soruya cevap veremiyorum.


Instagram Sorusu: Çok güzel olduğu için Instagram'a koymak istediğin kitap?


Buna cevabım Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisi. Ciltleri, renkleri harika. Zaten çok beğendiğim kitaplardan.. O yüzden o seriyi koyardım.


YouTube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap?


Daha yeni okuduğum ve beğendiğim bir kitabı söyleyeceğim. Yani aslında bir seri Dönüşüm serisi. [Serinin adı dönüşüm olmayabilir. Ilk kitabın adı dönüşüm diye öyle diyorum. :)] 


GoodReads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap?


Bu benim için en kolay soruydu. Markus Zusak - Kitap Hırsızı. Çok benim okuduğum bir tarz değil ama yinede çok çok iyiydi.


Sorular bu kadardı. Okuduysanız çok teşekkür ederim. Benim etiketlediklerim ise Nazlı KitaplıkTazmanya Canavarı nı mimliyorum. Yaparsanız sevinirim.

5 yorum:

  1. Kitap hırsızını aşırı merak ediyorum ve sanırım kendime ödül olarak alacağım bu kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentilerini fazlasıyla karşılayacğına emin olabilirsin. Tek kelimeyle harika bir kitap :)

      Sil
  2. çok teşekkür ederim en kısa zaman(yarın) yapacağım bu mimi :) :)

    YanıtlaSil
  3. Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisini merak ediyorum ben de. Mimi yanıtladığın için çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiketlediğin için ben çok teşekkür ederim :)

      Sil