16 Ocak 2015 Cuma

Smiley Mim #4




Herkese Merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben yine çok eğlenceli bir tagle karşınızdayım. Beni bu tag e mimleyen Naz'lı Kitaplık a çok çok teşekkür ediyorum. Kısaca tag i nasıl yapmanız gerektiğini anlatmam gerekirse.. Yukarıdaki resimden 5 tane ifade seçip bunların sizi nasıl anlattığını yazıyorsunuz. Başlayalım..

2. Aşk üçgenleri yada çok klişe birşey okuduğumda

3. Favori çiftimin ilk konuşması
4. Hayalimdeki gibi bir aşk okuduğumda
7. Favori çiftimi ayırmaya çalışan kıza tepkim :)
12. Çok dokunaklı bir kitap olmasına gerek yok çok eğlenceli bir kitapta biri geçmişinde kötü birşey yaşasa ve bunu okusam bile ağlarım.

Tazmanya CanavarıHayattan PayetlerKitap KeyfimKitap Kavanozu nu mimliyorum.

3 yorum:

  1. Yaptığın için teşekkür ederiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben mimlediğin için teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Selaaam mimlendin http://kitapkavanoz.blogspot.com.tr/2015/01/mim-simdi-mevsimi.html

    YanıtlaSil