19 Ocak 2015 Pazartesi

Şimdi Mevsimi #5


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben iyiyim. Bu ara pek kitap yorumu giremiyorum. Çünkü okumaya pek fırsat bulamıyorum. Ama 2 gün içinde Anne Rıce Vampir Vittorio' nun yorumu gelicek. Bugün çok eğlenceli bir tag'le karşınızdayım. Beni mimleyen Kitap Kavanozu'na çok çok teşekkür ederim. :)
Şimdi gelelim sorulara..

1. Kışın okumadım favori bir kitabın var mı?

Ben kış mevsimini pek sevmem. O yüzden kışın genellikle bana yazı hatırlatıcak kitapları okumayı seviyorum. Buna örnek olarak Ilk Son Öpücük olabilir. Merak edenler için yorumu Alı Harrıs Ilk Son Öpücük

2. Kapağı mavi olan bir kitap?

Bu soruya cevabım Unika Serisinin sanırım 2. kitabı Son Kapı. Malesef daha okuyamadım ama hakkında güzel yorumlar duydum. Bir an önce okumak istiyorum o seriyi de.

3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

Buna cevabım Aşk Tüm Zamanların Içinden Geçer serisinin kitapları. Hem ciltli olmaları hem renkleri hemde konusu işlenişi süper bir seri.

4. Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya? 

Kesinlikle Hogwarts.

5.Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?

Off ama bu soru çok zor. Ben dönüşüm serisinden Caleb' le gitmek isterdim.

6. Bu sene için listende olan bir kitap?

O kadar çok var ki. Ama en en çok Güneyli Vampirler serisine başlamak istiyorum. Ilk kitabı Gündüz Ölüsü diyim o zaman.

7. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın, filmin?

İçeceğim sıcak çikolata. Atıştırmalığım aburcubur seçmem. Hepsi olur yani. Çikolata cips.. Filmim evimde uzaylı var. Çok çok komik bir film. Ben çok seviyorum.

Evet sorular bu kadardı. Okuduysanız teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder