3 Ocak 2015 Cumartesi

Özlem KUMRULAR - Eski Sevgililerinizden Kurbağa Yapılır Kitap Yorum



Kitabın Adı: Eski Sevgililerinizden Kurbağa Yapılır
Yazarı: Özlem KUMRULAR
Sayfa Sayısı: 245
Yayınevi: Yitik Ülke Yayınları

Herkese merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben pek iyi değilim. Finallerim yaklaşıyor bunun baskısı var. Kendi içimde yaşadığım sorunlar var. Ama yine de yeni yıl benim için iyi başladı diyebilirim. Güzel bir çekiliş kazandım kitaplarım haftaya gelecek. Neyse kitaba gelelim. Sophie KINSELLA sevgimi biliyorsunuzdur. Bir çok kitabını okudum. Şimdi onun romanları tadında yazarlar arıyorum. Eğer o tarzda kitaplar bilen varsa yorum bırakabilir. Ben bu kitabın arka kapak yazısını okuyunca öyle olacağını düşündüm. Ama pek beklediğim gibi çıkmadı. Evet çok güldüm birçok yerinde çok eğlendim ama sonlarına doğru uzatılmış gibi geldi ve sıkıldım. Bitsin istedim. Biraz kitabın konusundan bahsetmek istiyorum. Kilosuyla ve diyetle şiddetli geçimsizlik yaşayan, word' un saçmasapan önerilerine sinir olan, ailesi ve arkadaşlarıyla ilişkileri aşırı derecede komik olan bir kızın hikayesi. 

Yaptığı bazı esprileri anlamadım. Ama çok fazla değildi. Sorun yaratmadı. Yazarın annesinin futbol hakkındaki yorumlarına gülmekten öldüm. Serdar Ortaç'ın şarkı sözleriyle bende arkadaş grubumda dalga geçiyorum. Ama kitapta tek tek yazılmış bütün anlamsız cümleler. Bazı yerlerde şarkıdaki tek Anlamlı söz diye ayrıca Belirtilmiş sözler. :)

Sadece Türkiye' de görülebilecek olaylara Örnekler verilmiş. Gezi olaylarından bahsedilmiş.

Kitapla ilgili daha ne söyleyebilirim bilmiyorum. Sonlara doğru çok sıkıldım. O komiklik Başlarda vardı ama devam etmedi malesef. Dediğim gibi sonu gereksiz uzatılmış gibi geldi. Okuyun yada okumayın diye bir yorum yapamayacağım. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim. Eklemek istedikleriniz varsa yorum bırakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder