10 Ocak 2015 Cumartesi

Morgan RICE- Sevilmiş Kitap Yorumu


Kitabın Adı: Sevilmiş
Yazarı: Morgan RİCE
Sayfa Sayısı: 306
Yayınevi: Sonsuz

Herkese merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben iyiyim. Sevilmiş bitti. Bir önceki paylaşımımda serinin ilk kitabı olan dönüşümden bahsetmiştim. İlk kitap çok çok iyi bir kitap değildi ama beni sıkmadı. Zaten ince bir kitaptı. Ben ilk kitaba bakıp seriyle ilgili değerlendirmede bulunamayacağımı söylemiştim. Şimdi ikinci kitabı bitirdiğime göre yorumumu yapabilirim. Bence iyi bir seri. Yani beni en çok şaşırtan burdaki vampir kavramı melekle vampir karışımı birşey. Yani vampirlerin kanatları var. İyi vampir kötü vampir ayrımı var gibi gibi.. Şimdi sevilmişin konusuna gelirsem büyük bir savaş başlıyor. Vampirlerin ve insanların içinde olduğu büyük bir savaş. İlk kitapta Caleb Caitlin'in bir çeşit kurtarıcı olduğunu düşünüyor. Bu kitapta Caitlin'in kurtarıcı olduğu anlaşılıyor. Ama Caitlin bunu başarabilecek mi başaramayacak mı belli değil. (Not: Kitapla ilgili bu kız ana karakter başarır diye düşünmeyin ne olacağı hiç belli değil) Caleb ve Caitlin hem kılıcın hemde Caitlin'in babasını arıyorlar. Aşkları ilişkiye dönüyor. Kitapta sürekli bir arayış içinde oldukalrından sürekli ordan oraya koşuşturmaları biraz fazla ama sıkmıyor.  Kitabın sonuna doğru öyle bir olay oluyor ki anlatamam. Bu kitabı alırken mutlaka yanında serinin üçüncü kitabı aldatılmışı da alın. Caitlin'in hayatıyla ilgili daha çok şey öğreniyorsunuz. Caitlin'in kardeşi Sam'le daha yakından tanışıyorsunuz. Caleb'a bayıldım ;) Kyle'a tek kelimeyle sinir oldum. Bir insan bu kadar hırslı, bu kadar mevki peşinde olabilir mi ya.. Samanta başta Sam'i kullanıyor gibi geldi. Sonradan duygularının değişmesi güzeldi. Caitlin ve Sam'in yerine koyunca kendimi bazı davranışalrını daha rahat kabul edebiliyorum. Kitabın başında empati kurmadığım için sinir krizleri geçirdim. Yani Caitlin'e kafan mı güzel falan demek istedim. Neyse benim kitapla ilgili düşüncelerim bu kadar. Okuduysanız çok teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder