11 Ocak 2015 Pazar

Morgan RİCE - Aldatılmış Kitap Yorumu


Kitabın Adı: Aldatılmış
Yazarı: Morgan RİCE
Sayfa Sayısı:
Yayınevi: Sonsuz

Herkese merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben iyiyim. Aldatılmışı bitirdim. Yeni yıla hızlı başladım. Şimdiden 4 kitap okudum. Bugün yeni kargom geldi. Jennifer L. Armentrout - Kış Güneşi ve Jeaniene Frost - Mezarla Randevu yu aldım. Artık kedicik ve Bones' la tanışma vaktim gelmişti. Neyse asıl kitabımıza gelelim. Aslında kitabın yorumuna geçmeden önce söylemek istediğim bir şey var. Bunu yeni farketmem ilginç ama kitapların arka kapak yazısı spoiler içeriyor. Yani böyle kitapta ne olacağını söylüyor baya baya. O yüzden kitabı okumadan arka kapak yazısını okumayın derim ben. Şimdi kitaba geçiyorum. Savaş hala sürüyor. Hastalık insanlara yayıldı. Şehir tam bir karmaşa içinde. Vampirler istedikleri gibi ortalıkta gezip insanlardan besleniyorlar. Kılıç yanlış elde. Kyle Ak Meclisi ele geçiriyor. Kara Metcezir Meclisi (ilginç bir şekilde) hiçbir şey yapmıyor. Caleb ve Caitlin'in arası Rose yüzünden bozuk. Caleb ırkını koruması gerektiğini düşündüğü için meclise dönüyor. Caitlin'i bir adaya bırakıyor. Bu ada bir vampir meclisi. Burda eğitilmesi gerektiğini düşünüyor. Caitlin adayı seviyor, yeni arkadaşlar ediniyor. Tabi birde Blake'imiz var.Bizim iradesiz kızımız bu seferde ona karşı birşeyler hissediyor. (Çıldırma anı. Ya sen Caleb'la ayrılalı 2 gün olmuşken nasıl başkasından hoşlanırsın diye çıldıran Buse) Caleb meclisinin onun arkasında durmayacağını anlayınca kardeşiyle birlikte savaşmaya başlıyor. Ama Kyle' a esir düşüyor. Caitlin kalbinin sesini dinleyip onu kurtarmaya gidecek mi yoksa evi gibi gördüğü bu adada yaşamaya devam mı edecek? Caleb'ı kurtarmaya gittiğinde başarılı olabilecek mi? Orda onu neler bekliyor? Eğer giderse onun bu savaşında yanında biri olacak mı? gibi soruların cevaplarını alıyorsunuz. Ama sonu çok belirgin değil. Elimde diğer kitaplar olmadığı için sanırım sonunu bilemeyeceğim ama en kısa zamanda diğer kitapları da almak istiyorum. Şimdilik hikaye benim için durdu. Ama devam etmek istiyorum. Şimdi şöyle Caitlin değişti yani artık o birinci kitaptaki kız değil hem bedenen hem ruhen ama bazen yine o birinci kitaptaki kız gibi davranması beni sinir etti. Samanta'yı anlayamadım. (Ne tür bir kafa yaşadığını). Son olarak bahsetmek istediğim birşeyler daha var. Konumuz kapak. Bu ne biçim kapak. Kim bu. Çok güzel, seksi, cool kızımız Samanta mı yoksa Caleb'ın eski eşi üstünde yılların asaleti olan Rose mı? Bence ikiside değil. Olamaz yani. Kafamda olan Rose ve Samanta böyle bir kadın değil. Zaten kitapta onlardan başka kızıl yok. Onlar değilse kim? Gerçekten kapağa sinir oldum çok kötü yani gerçekten çok kötü. Neyse kitap böyle genel olarak. Bence güzel, akıcı, okunması güzel bir seri. Yine çok konuştum :) Yorumumu okuduysanız teşekkür ederim :)

1 yorum:

  1. Bu serinin kaç kitap olduğunu bilmiyorum ama beş tanesi var bende ve daha okumaya başlamadım. Bu arada seni mimledim canım :)

    YanıtlaSil