12 Ocak 2015 Pazartesi

Jennifer L. ARMENTROUT - Kış Güneşi Kitap Yorumu



Kitabın Adı: Kış Güneşi
Yazarı: Jennıfer L. ARMENTROUT
Sayfa Sayısı: 316
Yayınevi: Dex

Herkese merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bu gün size bahsedeceğim kitap doğrusu çok merak ettiğim bir kitaptı. Yazarın adını o kadar çok duydum ki.. Lux serisi ve Melez Sözleşmelerinin yazarı kendisi. Ben o iki seriyi okumayan tek insan olarak burdayım :) Serileri Cnr Kitap Fuarından almak istediğim için bunu aldım. Konusu güzeldi. Yeri gelmişken onu da anlatayım. Kyler ve Sydney çocukluktan beri arkadaşlar. Ama Kyler çok çapkın. (Çoktan biraz fazla ;)) Neyse Sydney Kyler'la arkadaşlığının bozulmaması için onu sevdiğini söylemiyor. Ama Kyler'ın yanında ne zaman kız görse üzülüyor. (E doğal olarak) Sonra bir gün Kyler'ın dağ evine gidiyorlar ve orada ikisi tek başına mahsur kalıyor. Sonra olaylar olaylar.. Sonra bir şekilde duygularını açığa çıkarıyorlar. Konu bu. Benim eleştirime gelecek olursak olumlu yönde olan hem Sydney hem Kyler'ın ağzından anlatılması güzel. İkisinin duygularını da açıkça görmüş oluyoruz. Olumsuz yorumum ise kitap aslında konu bakımından yetişkin kitabı değil. Sanki böyle sadece yaşlarını büyütüp, işin içine gereğinden fazla cinsellik katarak yetişkin kitabı yapılmaya çalışılmış gibi geldi. Ben bu kitabı saf masum aşk olarak okusam eminim çok daha fazla beğenirdim. İşte bu gibi nedenlerden kitap benim için ortalama kaldı. Bir daha okur muyum bilmiyorum. Sanırım okumam. Benim kitapla ilgili yorumlarım bu kadar. Sizin söylemek istedikleriniz varsa yorum bırakabilirsiniz. Okuduysanız teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder