27 Ocak 2015 Salı

Hıgh School Musical Tag #6

Merhabaa. Nasılsınız? Ben iyiyim. Bugün Tazmanya Canavarı nın beni mimlediği bir tag'le karşınızdayım. Beni mimlediği için teşekkür ederim. :) Gelelim sorulara.

1.Yeni bir şeye başlangıç -Yeni favori tür/yazar/seri.

Yeni favori türüm distopya. Yazar ve seri olarak aklıma birşey gelmedi.

2.Öyle bir kitap arıyorum ki- içinde her şey var.

İçinde herşey olan kitap var mıdır ki? Yani varsa bile benim öyle bir kitabım yok.

3.Muhteşem-En büyük divanın olduğu kitap.

Öyle çok Diva olabilecek kadın karaktere sahip kitap okumadım açıkçası. Okuduğum kitaplarda genellikle kadın karakterler biraz sümsük oluyor. Ama illa bir cevap vermem gerekirse Catherine Crawfield (Bones'un kediciği) diyeyim o zaman. Diğer kitaplara göre daha güçlü ve muhteşem erkeğinin gelip onu kurtarmasına pek gerek kalmıyor.

4.Mevcut durum-klişeye meydan okuyan bir karakter.

Buna da kedicik diyorum çünkü evet yarı vampir ama onun yarı vampir olma hikayesi bana farklı geldi.

6.Favori yaz okuman

Yazın bu kitabı okuyayım diye bir düşüncem yok o yüzden favori yaz okumam da yok.

7.Her gün-Eğer hayatının geri kalanında hergün bir kitap kapağına bakman gerekseydi hangisi olurdu?

O kadar harika bir kapak var mı ki? Benim kitaplığımdaki en güzel kapak Pabucumun Ajanı nın kapağı. Kendi kitaplarımdan seçersem onu seçerim.

8.Sadece seninle olmak istiyorum-Elinizden bırakamadığınız bir kitap.

Tatlı Bela. Kaç gündür etkisinden çıkamadım. Aslında bende şaşırıyorum çünkü öyle inanılmayacak kadar harika bir kitap değil ama ilginç bir şekilde kitaba bayıldım. Daha yeni bitirmeme rağmen tekrar okumak istiyorum.

9.Çığlık-Seni hayalkırıklığına uğratan bir karakter.

Sookie Stackhouse. Çünkü ben daha farklı bir kadın karakter beklemiştim. Daha ilk kitabını okudum evet ama bana çok güçsüz geldi. Daha güçlü, savaşan bir kız beklemiştim.

10.En sevdiğin kurgusal okul.

Pek okulda geçen kitap okumadım sanırım. Ama Melez Kampı okul sayılıyorsa orayı seçerdim.

11.Okuduğun en saçma kitap/sahne/karakter.

Saçma kitap okumadım. Genellikle popüler kitapları okuyorum ve saçma olsa popüler olmazdı diye düşünüyorum.

12.Mutlu son.

Buna yeni okuduğum bir kitabı cevap olarak vermek istiyorum. Kadın karakter beni sinirden öldürse 500 sayfalık kitabın son 40 sayfasında sonunda duygularının adını koyarak beni çıldırtsa bile mutlu sonla Bittiği için FMA - Ismarlama Bebek demek istiyorum.

Eveet sorular buraya kadardı. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Kendinize çok iyi bakın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder