26 Aralık 2014 Cuma

TAG #2

Merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben pek iyi Değilim. Bunun sebebi final haftam geldi sayılır. Ders çalışmaya başlayınca otomatik olarak daha az kitap okuyorum. Bugün de bir tag le karşınızdayım. Öncelikle beni etiketlediği için Naz'lı Kitaplık 'a çok teşekkür ederim. O zaman başlayalım.

1. Bütün kitaplarından kurtulman gerekiyor. Sadece belirli türlerden (Fantastik, Kurgu olmayan ve senin seçtiğin bir tür) birer tane kitap kalabilir. Hangi kitaplar kalırdı?

Her kitabımı ayrı ayrı severim. Aralarında seçim yapamayacağım. Gerçekten çok düşündüm ama ayıramadım hepsi benim bebeklerim.

2. Kitapçıdasın ve senden küçük birinin annesine okumayı sevmediğini söylediğini duyuyorsun. Ama annesi onun bir kitap alması konusunda ısrar ediyor. Yanlarına gidiyorsun ve okumayı fazla sevmeyenler için uygun olduğunu düşündüğün bir kitabı öneriyorsun. Bu hangi kitap?

Küçükken de şu anda da okumaya bayıldığım mükemmel seri Percy jackson serisini tavsiye ederdim.


3. Kendini iyi hissetmiyorsun ve toparlanmaya ihtiyacın var. İyi bir ruh hâline girmek için hangi kitabı okursun?

Alı Harris - ilk son öpücük. Bence güzel bir aşk hikayesiydi,


4. Küçüklüğüne zaman yolculuğu yapıyorsun. O zamanki hangi kitaba kendini kaptırırdın?

Sevim AK - Lodos Yolcuları


5. Arkadaşın sana 4 günlük bir tatil sürprizi yapıyor ve bavul hazırlaman için sadece 1 saatin var. Yolda okumak için hangi kitabı alırdın?

Kass MORGAN - The 100


6. Evin soyuldu! Endişelenme, her şey yerinde ancak kitaplığın yağmalanmış. En çok hangi kitabının güvende olmasını isterdin?

Hiç birine birşey olmasın isterim tabiki. Ama birini seçecek olsaydım yakın zamanda okuduğum Markus Zusak - Kitap Hırsızı nı seçerdim.



7. Arkadaşın kitabını ödünç alıyor ve berbat bir hâlde geri getiriyor. Hangisini yapardın? a) Fark etmemiş gibi davranırdın. b) Aynısından sana almasını isterdin. c) Gizlice onun bir kitabına da aynısını yapardın.


Yapım gereği fark etmemiş gibi yapardım. Ama içimden neler geçeceğini kitaplarını seven herkes anladı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder