17 Aralık 2014 Çarşamba

Book Sacrifice Tag #1

Merhaba 😊 Uzun zamandır bloğumda kitap yorumu yapamıyorum. Bunun sebebi finallerimin yaklaşmış olması. Şu an glorrrybooks'un kitap şenliği için Kitap Hırsızı'nı okuyorum. Kitap çok güzel gerçekten. Çok uzun bir zaman benim okuduğum en iyi kitap olarak kalacak gibi gözüküyor. Bu hafta sonuna kadar kitabı bitirip hafta sonu yorumu paylaşmayı düşünüyorum. Şimdi gelelim mime. Beni mimleyen www.nazlikitaplik.blogspot.com.tr ' a çok teşekkür ederim. Çok eğlenceli bir etkinlikti. Şimdi gelelim sorulara..

1) Aşırı abartılmış bir kitap: Bir Zombi Kıyameti ile başlıyoruz! Bir kitapçıdasınız, dolanıyorsunuz ve BAM! ZOMBİ İSTİLASI! Ve bir anons duyuyorsunuz. "Ordu zombilerin tek zaafının aşırı abartılmış kitaplar olduğunu keşfetti." Hayatta kalmak için karşındaki zombiye herkesin öve öve bitiremediği ama senin hiiç beğenmediğin bir kitap fırlatacaksın. Hangisi?





Serkan Özel- Kapalı Gişe Yalnızlık. Bu kitabı herkesin elinde gördüm ve hakkında çok iyi yorumlar duydum. Merak edip aldım. Ama okurken acayip sıkıldım. Bir an önce bitsin istedim. O nedenle bu kitabı seçiyorum.




2) Bir devam kitabı: Kuaförden bomba bir saç kesimiyle yeni çıktınız ve BAM! Sağanak yağmur! Kendini korumak için şemsiye olarak kullanacağın devam kitabı hangisi?




Aslında bu soruya verecek cevabım yok. Ama illa bir cevap vermem gerekirse Anna Lanetli Kızın Hayaletini seçerim. Ilk kitap tek kelimeyle harikaydı. Ama ikinci kitap beni hayal kırıklığına uğrattı. O nedenle bu kitabı seçiyorum.




3) Bir klasik: Derstesiniz ve Edebiyat hocanız klasiklerin dünyayı değiştirdiği, edebiyatın adeta evrim geçirmesine sebep olduğuyla ilgili zırvalıyor. Gerçekten acayip bunaldınız ve klasiklerden birini alıp tam suratının ortasına fırlatacaksınız. Çünkü bu kitap gerçekten salakçaydı ve bütün sınıfa nasıl hissettiğinizi göstermek istiyorsunuz. Hangi klasik?


Pek klasik okumam o Yüzden bu soruya cevap veremeyeceğim.

4) Hayatının en az favori kitabı: Kütüphanede takılıyorsunuz ve BAM! BUZUL ÇAĞI! Dünya hızla donuyor ve hayatta kalmak için tek şansınız bir kitap yakmak! Yakmaktan asla pişman olmayacağınız, hayatınızın en az favori kitabı hangisi?

Bu soru için cevabım Anna Lanetli Kızın Hayaleti. Bloğum da beğenmememin nedenlerini uzun uzun anlattım. Isteyen bakabilir. Ama ben bu kitabı yakardım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder