8 Aralık 2014 Pazartesi

Kendare BLAKE - ANNA LANETLI KIZIN HAYALETI KITAP YORUMU



Kitabın Adı : Anna Lanetli Kızın Hayaleti
Yazarı : Kendare BLAKE 
Yayınevi : Martı
Sayfa Sayısı : 384

Arka Kapak Yazısı





Hayalet avcısı Cas Lowood, aylar önce Cehennem kapılarının ardında kaybolan ölü sevgilisi Anna Korlov'u geride bırakıp hayatına devam etmeye çalışır. Ancak yarı uyanık halde ve sürekli gördüğü perişan durumdaki Anna'nın hayali, onu bambaşka bir düşünceyle, Anna'yı geri getirme fikriyle karşı karşıya bırakır.



Arkadaşlarının ve ailesinin tüm uyarılarına rağmen bu düşünceyi saplantı haline getiren Cas, hayaletleri ait oldukları yere gönderme misyonunu bir kenara bırakıp aşkı uğruna bilinmezlerle dolu yolda yürümeyi mi, yoksa Anna'nın uğrunda kendisini feda ettiği hayatına devam etmeyi mi seçecektir?



Birçok dile çevrilmiş ve pek çok ödül almış Kan Giyinmiş Kız'ın devamı niteliğindeki Lanetli Kızın Hayaleti, hikâyeyi bir üst seviyeye taşıyarak, doğaüstü fantastik kurguya yepyeni bir boyut kazandırıyor.


YORUMUM

Herkese merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben iyiyim. Bugün Anna Lanetli Kızın Hayaleti' ni bitirdim. Bildiğiniz gibi ilk kitap bir harikaydı. Ondan dolayı bu kitaptan beklentim çok çok yüksekti. Ama malesef beklediğim gibi olmadı. Bu kitapta sonu hariç beni heyecanlandıran hiç aksiyon olmadı. Ilk kitapta çok cesur ne yaptığını bilen kahramanımız Cas, bu kitapta çok sümsüktü. Babası öldüğünden beri hayalet avcılığı yapan arkadaşımızın böyle Dünya'dan habersiz aval aval yaşaması beni çok sinirlendirdi. Bu kitap olmasaydı olay birinci Kitabı'n sonunda bitseydi bence çok daha güzel olurdu. Bu kitap ya aceleye gelmiş yada ilk kitap çok tuttu bunu uzatalım ikinci kitabı yazalım demişler bence. Dediğim gibi sonu Hariç bu kitap beni çok heyecanlandırmadı. Söylemeden geçemeyeceğim ilk kitap gibi bu kitabın kapağı da felaket. Yani önersem mi önermesem mi bilemedim. Ilk Kitabı'nı okuyun gerçekten güzel ama bu kitabı okusanız da olur okumasanız da olur. Yani size kalmış. Okuduğunuz için teşekkür ederim. 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder