22 Kasım 2014 Cumartesi

Buse'nin Kitaplığına Hoşgeldiniz..

Tanışma

Merhaba. Benim adım Buse. 18 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum. Kitap okumayı, müzik dinlemeyi severim. Kitap yorumlarımı daha önce instagram dan paylaşıyordum. Ama bloğun daha çok kişiye ulaştığını düşündüğümden dolayı bu bloğu açtım.   Bloğumun isminden de anlayacağınız üzere bu bir kitap bloğu. Bloğumda kitap ile ilgili her şeye elimden geldiğince yer vermeyi düşünüyorum. 13 yaşımdan beri kitap okuyorum. Beni kitap okumaya başlatan seri alacakaranlık serisi. Eminim ki bir çoğunuz bu seriyle başlamışsınızdır. Bu benim ilk blog yazım olduğu için biraz kendimden yapacaklarımdan  bahsetmek istedim. Bu işte daha çok yeniyim.  Eksiklerim kusurlarım olabilir. Bunun için çok özür diliyorum.

2 yorum:

  1. Hoşgeldin çok da güzel olmuş , emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Çok sağol 😊

    YanıtlaSil